Fontos információ az ügyfeleknek

Amint arról már talán értesült, a Chevrolet úgy döntött, hogy megszünteti újautó-értékesítési tevékenységét Európában*. Ez azt jelenti, hogy Nyugat- és Közép-Európában 2015 végéig megszűnik az új Chevrolet gépjárművek értékesítése.

Fontos számomra, hogy ebben a helyzetben személyesen keressem meg Önt, mint nagyra becsült vásárlónkat, hogy biztosítsam arról, a Chevrolet elkötelezett amellett, hogy a jövőben is kiszolgálja Önt és járművét. Ügyfeleinket továbbra is folyamatosan el fogjuk látni a Chevrolet járműveikhez szükséges eredeti Chevrolet alkatrészekkel ugyanúgy, ahogyan ezt ma is tesszük. Minden Chevrolet-ra vállalt írásbeli jótállás és tervszerű karbantartás változatlanul fennmarad, és a szerződési feltételeknek megfelelően továbbra is érvényesíthető lesz. Kiterjedt szervizhálózatunkon keresztül meg fogjuk találni a leghatékonyabb módját annak, hogy minden javítási igényét kielégítsük.

Tisztelettel:

Dr. Thomas Sedran
President and Managing Director Chevrolet Europe

 

A jövőben biztosítják a Chevroletemhez a szerviz és javítási szolgáltatást?

A Chevroletnél nagyra értékeljük a nyugat- és közép-európai vásárlóink bizalmát és lojalitását, és a velük szemben fennálló szerviz és jótállási kötelezettségeinknek eleget fogunk tenni. A Chevrolet gépjárművekre vonatkozóan írásban vállalt minden jótállás és karbantartási kötelezettségvállalás változatlanul fennmarad és a szerződéses feltételeknek megfelelően teljes mértékben teljesítésre kerül.

Márkakereskedőinkkel és szerződött javítóműhelyeinkkel azon dolgozunk, hogy továbbra is megfelelő számú szervizállomás álljon a mellettünk kitartó ügyfelek rendelkezésére. A Chevrolet weboldalán rendszeresen tájékoztatjuk Önt a fejleményekről.

 

Hogyan történik majd a gépjárművem szervizelése azt követően, hogy a Chevrolet Nyugat- és Közép-Európából való kivonulása befejeződik?

Márkakereskedőinkkel és szerződött javítóműhelyeinkkel azon dolgozunk, hogy szervezetünk leépítését követően is megfelelő számú szervizállomás álljon a mellettünk kitartó ügyfelek rendelkezésére. Bármilyen karbantartási vagy javítási szolgáltatás érdekében kérem, látogasson el helyi márkakereskedőjéhez. Amennyiben a jövőben bármilyen változás következik be az Ön régiójában, megfelelő időben jelezni fogjuk önnek. Kérjük látogassa ezt a weboldalt oldalt, hogy értesüljön az új információkról.

 

Mi történik akkor, ha a márkakereskedésem bezár?

Márkakereskedőinkkel és szerződött javítóműhelyeinkkel azon dolgozunk, hogy szervezetünk leépítését követően továbbra is megfelelő számú szervizállomás álljon a mellettünk kitartó ügyfelek rendelkezésére. Amennyiben a jövőben bármilyen változás következik be az Ön régiójában, megfelelő időben jelezni fogjuk önnek. Kérjük látogassa ezt a weboldalt oldalt, hogy értesüljön az új információkról.

 

Termékvisszahívásról kaptam értesítést, mit tegyek?

Kérjük, kövesse a levélben írt utasításokat és egyeztessen időpontot valamely szervizállomásunkkal. Az önhöz legközelebb eső márkakereskedés beazonosításához kérem, használja az ezen a weboldalon található márkakereskedés-választót.

 

Meddig/Hány évig fog a Chevrolet alkatrészeket szállítani az autómhoz?

Márkakereskedőinkkel és szerződött javítóműhelyeinkkel azon dolgozunk, hogy továbbra is megfelelő számú szervizállomás álljon a mellettünk kitartó ügyfelek rendelkezésére. Úgy tervezzük, hogy még legalább 10 évig biztosítjuk az alkatrészeket.

Béreltem a Chevroletemet. Végigfut a szerződés és lejáratkor visszaadom az autót, ahogyan az a megállapodásban eredetileg szerepelt? Béreltem a Chevroletemet. Szeretném azonnal megszüntetni a bérleti szerződésemet.

A fennálló bérleti szerződéseket nem érinti a bejelentés. Az Ön bérleti szerződése változatlanul fennmarad. Ön csak a bérbeadójával tud megegyezni a szerződés módosításáról. Amennyiben kérdése van, kérem, keresse meg a bérbeadó társaságot.

 

Vásároltam egy Chevrolet-t, melyet még nem szállítottak le. Megkapom még az autót?

Az Ön megrendelése érvényes. Kérem, keresse meg márkakereskedőjét az autó szállítását illetően.

 

Vásároltam egy Chevrolet-t, melyet még nem szállítottak le, de már nem kérem az autót. Hogyan tudok elállni a szerződéstől?

A következő pár napban megkeressük a márkakereskedőinket, hogy minden lehetőséget megvitassunk velük. Kérem, keresse meg márkakereskedőjét, ha a szerződését vagy az autó szállítását illetően bármilyen kérdése van.

 

Ezzel a bejelentéssel a nemrégiben vásárolt autóm értéke azonnal lecsökkent? Hogyan fognak kárpótolni ezért?

Nem tervezzük a vásárlóink kárpótlását. Az egyes márkák piacról való kivonulására vonatkozó közelmúltbeli példák azt mutatják, hogy ezáltal nem következik be jelentős értékvesztés az autóknál.

 

Most beszéltem a Chevrolet márkakereskedőmmel/ Chevrolet márkaszervizemmel, de úgy tűnik, ők sincsenek birtokában a legutóbbi Chevrolet bejelentésre vonatkozó összes információnak.

Csak nemrégiben kezdtük meg azt az eljárást, melynek keretében minden márkakereskedővel felvesszük a kapcsolatot, hogy minden lehetőséget megvitassunk velük. Ez az eljárás az elkövetkező napokban is folytatódik. Kérjük, rendszeresen látogasson el honlapunkra, hogy mielőbb értesüljön a változásokról és újdonságokról valamint az Ön országában elérhető új gépjármű- és szervizajánlatainkról.




1039 Budapest, 
Szentendrei út 237. 

Tel:  +36 1 430 3000
Fax: +36 1 430 3005

Nyitva tartás:

Szerviz:
H-Cs: 
07:00-18:00
Péntek: 
07:00-17:00
Szombat:
09:00-13:00

Pénztár: 
H-Cs: 
08:30-17:30
Péntek:
08:30-15:30